loading...
رُزرنگ به روزترین سایت تفریحی و سرگرمی
rozrang بازدید : 23 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

سلام خوبی !؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !

آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !

پیش ما بیا !

.

.

.

 

در  این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟

الف:هندوانه  خنک

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

د:یک ماچ آبدار از گونه شما

.

.

.

 

به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست !؟

میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه !

.

.

.

 

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی

لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیم !

.

.

.

 

سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !

بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

کمتر با آفتابه آب بخور !

.

.

.

 

در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست

و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

 آری تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هدیه تابستان عشق من به تو

.

.

.

 

چو تابستان شد و هنگام کنکور/ هزاران بار رفتم تا لب گور

پشیمان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علم کار بنده را پیش !

.

.

.

 

اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

صدای بزن و بکوب  و پایکوبی نیست!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

.

.

.

 

تابستونه هوای پشت بام شب پر ستاره / به آدم میدهد عـمر دوبار

او زیباتر از هر سرزمین است /  بهشت دنیوی گویند همین است

.

.

.

 

تابستان

فصل ِ برگِ توت و پیلهُ پروانه.

فصل نامزد شدن یخ با آب

فصل خوابیدن روی بام

فصل دیدار کسی در آسمان

بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من سلام می گویم و لبخنــــــد می زنم و قسم می خورم و می دانم “عشق” همین است… به همین سادگی…!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 595
  • بازدید کلی : 17,399